2019. sze 24.

Gigászi terjedelmű székirodalmi interjú

írta: Bíró Szabolcs – székirodalom
Gigászi terjedelmű székirodalmi interjú

Több mint negyed évig készült, és közel 75.000 leütés (azaz csaknem egy kisregény) terjedelmű lett életem eddigi leghosszabb és talán legmélyebb interjúja, melyet Szénégető Richárdnak adtam a Ric$ & Green digitális hasábjaira. Egyáltalán nem fogtam magam vissza a válaszokkal, így egyrészt számos olyan sztorit megismerhettek velem (és néhány írókollégámmal) kapcsolatban, amikről eddig sehol sem nyilatkoztam, másrészt a már ismerteket is jóval részletesebben fejtettem ki a szokásosnál. Tényleg nem lett rövid ez a beszélgetés, cserébe viszont végig őszinte. Fogadjátok hát szeretettel, jó olvasást kívánok nektek ehhez a grandiózus anyaghoz, melyet IDE KATTINTVA olvashattok.
1569327903.jpg
Szólj hozzá

interjú beszélgetés csillagok nobis 2019 székirodalom Bíró Bíró Szabolcs Szabolcs Non nobis Domine Elveszett Non Domine Anjouk székirodalmi Elveszett csillagok