2023. aug 16.

Két "szülinapi" dal a stúdióból

írta: Bíró Szabolcs – székirodalom
Két "szülinapi" dal a stúdióból

Idén nyáron töltöttem be a 35. életévemet, és már tavaly ősszel jeleztem a feleségemnek, hogy a születésnapomra nem kérek cuccokat, felesleges engem tárgyakkal meglepni. Helyette inkább ellátogatnék egyik kedvenc helyemre, a galántai Gila Recording Studiosba, ahol Szabó "Gila" Ádám barátom felügyelete mellett felénekelnék két dalt – méghozzá két olyan dalt, amit már kamaszkorom óta szerettem volna megtanulni rendesen elnyomni. Így is történt: mintegy tíz hónap felkészülés után felénekeltem a Gethsemane-t a Jézus Krisztus szupersztárból, majd a Stand Up And Shoutot a Rocksztár című filmből. (Erről az egészről később interjút is adtam a ma7 portálnak, ezt ITT olvashatjátok.) A nyári stúdiózás két gyümölcsét az alábbi videókban hallhatjátok.

Szólj hozzá

zene rock ének cover feldolgozás Rockstar Bíró Szabolcs Jézus Krisztus szupersztár Rocksztár Gethsemane Stand Up And Shout Steel Dragon énekfeldolgozás