2021. okt 09.

A birodalom ura – a szerző felolvasásában

írta: Bíró Szabolcs – székirodalom
A birodalom ura – a szerző felolvasásában

Egy különleges meglepetéssel készültem az olvasóknak az Anjouk VII. része, A birodalom ura megjelenése alkalmából: kitaláltam, hogy felolvasok a regényből néhány részletet. Aztán, hogy még véletlenül se lőjek le semmilyen poént vagy csavart a történetből, azt találtam ki, hogy rögtön az elejét olvasom fel. És görgettem tovább a gondolatot: ha az első fejezetet olvasom fel, akkor nem hagyhatom ki a prológust sem. Viszont akkor már jó lenne a harmadik és a negyedik fejezetet is felolvasni. Végül pedig, mivel az ötödik fejezettel zárul le egy dramaturgiai ív, azt sem hagyhattam ki. Így készült el összesen három videó, melyekben több mint másfél órán át olvasom fel a legújabb regényem elejét. Szeretettel készítettem, így remélem, ti is szeretettel fogadjátok – mind a videókat, mind pedig a kész könyvet.

uj_korszak_veszi_kezdetet.jpg

Szólj hozzá

könyv regény történelem történelmi részlet megjelent felolvasás részletek 2021 székirodalom Bíró Szabolcs Athenaeum Anjouk székirodalmi A birodalom ura